Plantering av växter med Träd&Gård

Plantering av växter med Träd&Gård

Här sitter Ulla Andersson (som jag jobbat med vid universitetet) och planterar nävor.Idag har det varit latin för hela slanten. Jag har varit med Kristin Andersson och hennes glada tjejgäng på Träd&Gård och planterat på Örsholmen i Karlstad. På tisdag har företaget Valbruna Nordic invigning med företagsledare och landshövdingen i Värmland, Eva Eriksson och då ska det vara klart. Från att ha varit en stenåker i början av veckan hela ytan nu förvandlats till en plantering. Gräs har rullats ut, träd har planterats. Likaså buskar och perenner. Så fint det blev och så kul det var. Ska jag arbeta som ambassadör för kvinnligt företagande så får jag se till att informera mig om hur andra tjejer jobbar. Jag ska vara med i morgon också....fast då kommer Gittan Ivansson med också. Får jag välja mellan att platera och sitta framför en dator en fin majdag då vet jag precis vad jag väljer.

Har din dag också varit bra?

Kommentera här: