Boksläpp och sträckläsning

I går var jag på boksläpp. Karin Branzell släppte sin bok Död på dig, Mr H.
En blogg som blev en bok och handlar om hur man tar kål på en objuden gäst i kroppen - Hodgkins...eller lymfkörtelcancer.
Trots att jag har följt bloggen (www.hodgkinsworld.blogspot.com) under hela det år den var aktiv, och vet vad som står, sträckläser jag sida för sida.
Den är väl värd att läsa och visar rätt och slätt på hur mycket en stark vilja kan vända något till det bättre.
Den handlar också om att verkligen leva och att göra saker då de allra flesta skulle lägga av.
Denna bok och David Gillespies nya tavla (vi besökte honom på vår tur till Toronto...Elina och jag) har gjort min dag riktigt bra.

Kommentarer:

1 Åse:

Åh, vad roligt för Karin. Det visste jag inte att det blev en bok. Det blir att gratulera henne "live" på måndag.

2 Kaj:

Så kul att du gillade den. Och jag hoppas att du hittade dina egna kommentarer. Tacksam för tips om hur jag ska fylla min halvtimme på muséet nästa vecka.

Kramar från författaren



PS Solblomman strålar fortfarande

Kommentera här: