En Gladh-strategi


Idag har jag gjort något som jag aldrig brukar göra.
Jag har gjort precis som Familjen Gladh och plockat fram allt advents-jul-pynt...nu.

Det känns riktigt bra när det väl har hamnat på rätt plats, men konstigt så här tidigt när jag inte är någon riktig pyntare.
Varför detta tilltag??

Jo...för att Sofie ska få lite julkänsla när hon kommer hem från Thailand nästa vecka. Och för att jag är för lat för att ta tag i det när jag kommer tillbaka vid lucia.
Jag har till och med bakat lussekatter. 
Konstigt...olikt mig. Kanske har jag lite lätt feber...

Jag blev i alla fall glad av Gladh-strategin.

Kommentarer:

1 Carro:

Hej du!

jag har också satt upp stjärnor och jag blev glad!!

Jätteglad av dem!

2 Mrs happy:

ha, ha välkommen i gänget!! Lika bra att göra allt på en gång...tidsbesparande!! Ha det så gött i solen!

3 IF:

Jag skulle då hellre ligga under palmerna och titta på himlar och moln, än betrakta decembermörker och adventspynt... Man är född på fel planethalva.

IngerF

Kommentera här: